Podaljšanje, rezervacije, naročanje gradiva

S pravočasnim vračilom ali podaljšanjem izposojenega knjižničnega gradiva se izognete plačilu stroškov zamudnine.

Podaljšanje izposojenega gradiva ni avtomatično. Član je dolžan za vsako podaljšanje poskrbeti sam – osebno, po telefonu ali preko storitve Moja knjižnica na COBISS/OPAC ali mCOBISS.  Podaljševanje gradiva preko elektronske pošte ni možno.

Podaljšuje se lahko vse gradivo, razen izjem. Gradivo je možno podaljšati dvakrat.

Člani, ki so rezervirali gradivo, so o prispelem gradivu obveščeni po telefonu ali elektronski pošti. Rezervirano gradivo čaka na člana 3 dni, če ga ne morete prevzeti, nas prosimo o tem obvestite, sicer vam bomo storitev zaračunali v skladu s Cenikom.

 

Podaljševanje gradiva in rezervacija izposojenega gradiva je možna:

  • ob obisku knjižnice osebno pri izposojevalnem pultu,
  • po telefonu (v obratovalnem času knjižnice),
  • v spletni storitvi  COBISS+“Moja knjižnica”,
  • z mobilno aplikacijo mCobiss.

 

Gradivo, ki mu ni mogoče podaljšati roka izposoje:

  • knjižno gradivo, ki je rezervirano pri drugem članu,
  • e-knjige (Biblos)
  • bralnik.

 

Preko Moje knjižnice gradiva ne morete podaljšati če:

  • imate neporavnane obveznosti do knjižnice (zamudnina …),
  • nimate urejenega članstva (plačana članarina),
  • je potekel izposojevalni rok gradiva,
  • je gradivo rezerviral drug uporabnik.

 

Preko Moje knjižnice gradiva ne morete rezervirati če:

  • imate neporavnane obveznosti do knjižnice (zamudnina …),
  • nimate urejenega članstva (plačana članarina).