S pravočasnim vračilom ali podaljšanjem izposojenega knjižničnega gradiva se izognete plačilu stroškov zamudnine.
Podaljšanje izposojenega gradiva ni avtomatično. Član je dolžan za vsako podaljšanje poskrbeti sam – osebno, po telefonu ali preko storitve Moja knjižnica na COBISS/OPAC ali mCOBISS. Podaljševanje gradiva preko elektronske pošte ni možno.
Podaljšuje se lahko vse gradivo, razen izjem. Gradivo je možno podaljšati dvakrat.
Člani, ki so rezervirali gradivo, so o prispelem gradivu obveščeni po telefonu ali elektronski pošti. Rezervirano gradivo čaka na člana 3 dni, če ga ne morete prevzeti, nas prosimo o tem obvestite, sicer vam bomo storitev zaračunali v skladu s Cenikom.
Podaljševanje gradiva in rezervacija izposojenega gradiva je možna:
- ob obisku knjižnice osebno pri izposojevalnem pultu,
- po telefonu (v obratovalnem času knjižnice),
- v spletni storitvi COBISS+“Moja knjižnica”,
- z mobilno aplikacijo mCobiss.
Gradivo, ki mu ni mogoče podaljšati roka izposoje:
- knjižno gradivo, ki je rezervirano pri drugem članu,
- e-knjige (Biblos)
- bralnik.
Preko Moje knjižnice gradiva ne morete podaljšati če:
- imate neporavnane obveznosti do knjižnice (zamudnina …),
- nimate urejenega članstva (plačana članarina),
- je potekel izposojevalni rok gradiva,
- je gradivo rezerviral drug uporabnik.
Preko Moje knjižnice gradiva ne morete rezervirati če:
- imate neporavnane obveznosti do knjižnice (zamudnina …),
- nimate urejenega članstva (plačana članarina).